Συχνές Ερωτήσεις

Ποιοί τρόποι πληρωμής υπάρχουν

Πληρωμή με κάρτες
Μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard,
Maestro, American Express, Diners, Discover.
Με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass.

Αντικαταβολή
Σας δίνετε η δυνατότητα να πληρώσετε με μετρητά στον εκπρόσωπο της εταιρείας Courier
που συνεργάζεται η ιστοσελίδα μας gmkosmima.gr την στιγμή που σας παραδίδει το προϊόν
της αγοράς σας με κόστος 2€.

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας online, θα πρέπει να καταθέσετε το συνολικό
ποσό στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών.
Μπορείτε να κάνετε την κατάθεση στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς.

Τράπεζα: ΠΕΙΡΑΙΩΣ
IBAN: GR1501721530005153106053447
Αριθμός Λογαριασμού: 5153106053447
Όνομα δικαιούχου: ΠΑΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ


Τράπεζα: ΕΘΝΙΚΗ
IBAN: GR7101102660000026600480037
Αριθμός Λογαριασμού: 26600480037
Όνομα δικαιούχου: ΠΑΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ


Τράπεζα: ALPHA BANK
IBAN: GR6301402000200002002047144
Αριθμός Λογαριασμού: 200002002047144
Όνομα δικαιούχου: ΠΑΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

Για δική σας διευκόλυνση, αν επιθυμείτε, μπορείτε να μας αποστείλετε το αποδεικτικό
πληρωμής με email και να ενημερώσετε τηλεφωνικά για την πληρωμή σας στα τηλέφωνα
6975502083 – 2221051081

H αποστολή της παραγγελίας θα ξεκινήσει μόλις επιβεβαιωθεί η πληρωμή σας στο
λογαριασμό μας.

Πότε θα παραλάβω το προϊόν

Οι παραγγελίες που αποστέλλονται με courier χρειάζονται 3-5 ημέρες για να τις
παραλάβετε.

Σας υπενθυμίζουμε οι παραπάνω χρόνοι μπορεί να αλλάξουν λόγω απρόοπτων συνθηκών
(καιρικές συνθήκες, απεργίες κ.τ.λ) και ουδεμία ευθύνη φέρει για αυτό το gmkosmima.gr.

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε στο 2221051081
ή με e-mail στο info@gmkosmima.gr.

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Δικαίωμα επιστροφής/αντικατάστασης.
Σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, ο
αγοραστής δικαιούται εναλλακτικά χωρίς επιβάρυνσή του
α) επισκευή του προϊόντος ή β) αντικατάστασή του ή γ) αναλογική προς το ελάττωμα

μείωση του τιμήματος ή δ) υπαναχώρηση από την πώληση.

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή την
αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον :

Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή παραδίδεται είδος άλλο από αυτό της
παραγγελίας ή λάθος ποσότητα ή ελαττωματικό προϊόν ή κατεστραμμένη συσκευασία.
Ο καταναλωτής επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του
προϊόντος στο τηλέφωνο 22210 51081 ή στο Email info@gmkosmima.gr, προκειμένου να
επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του.
Εφόσον πρόκειται για προϊόν, που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει
χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση που
παρελήφθη.
Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά
έγγραφα (απόδειξη αγοράς, εγγύηση, οδηγίες χρήσεις) και στην αρχική του συσκευασία.
Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με την ταχυδρομική εταιρία που θα υποδείξει το
κατάστημα στους πελάτες και με επιβάρυνση του καταστήματος.

Δικαίωμα υπαναχώρησης.
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14)
ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το
αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός
από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Σε
περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή ο προμηθευτής
υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός
δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.

Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή είναι δυνατή εφόσον:

Αφορά σε προϊόν για το οποίο ΔΕΝ έχει προηγηθεί εξατομικευμένη παραγγελία, όπως
δαχτυλίδια, ή μετατροπές ή προϊόν που δεν υπάρχει στο κατάλογο μας.

Συμπληρώσει και αποστείλει το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης που του χορηγείται κατά
την πραγματοποίηση της παραγγελίας.
Το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής, δεν έχουν αφαιρεθεί
κομμάτια από το μπρασελέ των ορολογιών και δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις στα
κοσμήματα.
Δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο τα καρτελάκια του
καταστήματος “GMKOSMIMA” και οι ετικέτες του προϊόντος.
Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του προϊόντος, όπως η εγγύηση, οι οδηγίες
χρήσης, και η απόδειξη αγοράς.
Το προϊόν αποσταλεί στη συσκευασία στην οποία παρελήφθη.
Πρέπει να αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στη διεύθυνση
info@gmkosmima.gr
 με ένδειξη “Επιστροφή” και αναφορά του κωδικού παραγγελίας.

Το κατάστημα δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη
μεταφορά της επιστροφής.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα
“GMKOSMIMA by PAVLOU” έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το
ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβεί
μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι της απαίτησης του
πελάτη.